loader image

پولوشرت؛ تی شرتی با یقه و دکمه

پولوشرت
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email

در این مقاله از مجله مد و پوشاک به شیک شما عزیزان با پولوشرت و انواع آن و بهترین مرکز خرید پولوشرت با تخفیف های استثنایی آشنا می شوید .

مروری بر تاریخچه پولوشرت

شاید برای شما سوال شده باشد که پولوشرت برای نخستین بار چه زمانی و چگونه وارد صنعت مد و پوشاک شد؟ نکته دیگر اینکه این لباس چیست و چه کاربردی دارد؟ این لباس نیز مانند لباس هایی مانند سویشرت، هودی، تی شرت ابتدا از ورزش شروع و به مرور وارد صنعت پوشاک شده اند. در نظر داشته باشید که تاریخچه این لباس طبق شواهد تاریخی به قرن 19 یا 20 برمی گردد که گفته شده است در چوگان و تنیس مورد استفاده قرار گرفته است. در حالت کلی می توان گفت پولوشرت یک تی شرت یقه دار است که در قسمت بالای آن دکمه طراحی شده است. و شاید بتوان گفت تنها تفاوت عمده آن با تی شرت در این مورد است. اگر به استفاده از این لباس علاقه دارید می توانید مدل های زیادی از آن را در بازار ببینید و خرید کنید. گفته می شود که تغییرات بر روی تی شرت ها را نخستین بار انگلیسی انجام دادند.

 

پولوشرت

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پولوشرت مردانه

 

تفاوت تی شرت و پولوشرت

همانطور که در پاراگراف قبلی اشاره شد پولوشرت یک مدل تغییر یافته از تی شرت است که نخستین بار انگلیسی ها تغییراتی در آن ایجاد کردند. این دو مدل در مواردی مانند مدل و طراحی، جنس و … تفاوت های عمده ای با یکدیگر دارند. جالب است بدانید که این لباس و مدل به عنوان لباس چوگان شناخته می شود که امروزه در بین افراد مختلف نیز محبوبیت خود را دارد. از جمله تفاوت ها میان این دو لباس می توان به مدل یقه آن ها اشاره کرد. تی شرت ها اصولا یقه ندارد به این صورت که یقه آن ها گرد است. البته تی شرت های یقه هفت نیز در بازار موجود است که شما می توانید با توجه به استایل و سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. در پولوشرت یقه به صورت برگردان در لباس طراحی شده است. می توان گفت پولوشرت یک پوشش نیمه رسمی است و تی شرت یک لباس اسپرت و راحتی محسوب می شود.

 

پولوشرت

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پولوشرت مردانه

پولوشرت ها از تی شرت ها رسمی تر هستند

همانطور که در پاراگراف قبلی ذکر شد پولوشرت یک لباس نیمه رسمی است که در برخی مجالس می توان از آن استفاده کرد. در نظر داشته باشید برای تی شرت این موضوع صادق نیست  این لباس کاملا یک لباس اسپرت و روزمره است. تی شرت تقریبا به غیر از تفریح و دورهمی های دوستانه و خانوادگی برای جای دیگری مناسب نیست. نکته دیگری که در استایل افراد ممکن است به چشم بخورد اینکه تی شرت هیچوقت در درون شلوار قرار نمی گیرد در صورتی که برای پولوشرت اینگونه نیست. این لباس را می توان با شلوار مناسب ست کرد و آن را درون شلوار نیز قرار داد. تفاوت دیگری که از ابتدا در طراحی پولوشرت به چشم می خورد اینکه طراحی لباس به صورتی است که در آن از دکمه نیز استفاده می کنند. بافت پولوشرت نسبت به تی شرت بسیار محکم تر و سفت تر است. این نیز از دلایلی است که پولوشرت لباس رسمی تری محسوب می شود.

 

پولوشرت

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پولوشرت مردانه

 

پولوشرت را اینگونه ست کنید

هر لباسی که از بازار خرید می کنید نیاز است که با دیگر لباس های شما هم خوانی و هماهنگی داشته باشد. در نظر داشته باشید پولوشرت همانگونه که یک لباس ورزشی محسوب می شود می تواند به عنوان یک لباس نیمه رسمی تا رسمی شناخته شود. برای ست کردن می توانید این لباس را با یک کت تک اسپرت ست کنید تا استایل شما رسمی تر جلوه کند. سعی کنید از کت تک رنگ و ساده استفاده کنید. شلواری که با این لباس استفاده می کنید راسته باشد، از شلوار های تنگ یا فاق بلند در ترکیب با این لباس خودداری کنید. اگر تمایل به سمت استایل اسپرت دارید می توانید این لباس را با شلوار جین یا کتان ست کنید. برای استایل رسمی شلوار پارچه ای را پیشنهاد می کنیم. در ست کردن این لباس با استایل رسمی نکات را به صورت دقیق مد نظر داشته باشید زیرا این لباس می تواند نیمه رسمی و حتی اسپرت باشد.

 

پولوشرت

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پولوشرت مردانه

عضویت در خبر نامه

با پر کردن و ارسال فرم زیر از خبرهای جدید مجله مد و پوشاک به شیک مطلع شوید .

اشتراک گذاری این مقاله با دوستانتان

اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Chat with us

Hi there! How can I help you?