loader image

خرید پیراهن مردانه را با دقت انجام دهید

خرید پیراهن مردانه
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email

خرید پیراهن مردانه متناسب با قیمت مد نظر شما

خرید پیراهن مردانه یکی از دغدغه های اصلی برای آقایان خوش پوش و شیک پوش است. امروزه مدل های بسیاری تولید و وارد بازار پوشاک می شوند که مشتریان خاص خود را دارند. مردان اصولا در کمد لباس خود حتما پیراهن را دارند و تعداد پیراهن ها بستگی به سلیقه و استایل افراد دارد. یکی از ملاک و معیار های مهم در برخی افراد قیمت کالا یا پوشاکی است که قصد خرید آن را دارند. خرید پیراهن مردانه نیز از این قضیه مستثنی نیست و برای برخی افراد قیمت پوشاک یکی از مهمترین ملاک ها محسوب می شود.

خرید پیراهن مردانه می تواند متناسب با جنس پارچه، مدل دوخت و ترند شدن جنس و طرح نیز مرتبط باشد. در نظر داشته باشید که قیمت تا حدودی می تواند کیفیت پارچه، مدل پیراهن، طراحی و دوخت آن را نشان دهد.

کیفیت پارچه و دوخت پیراهن دو رکن اساسی برای خرید محسوب می شوند. پیراهن های مردانه در بازار های مختلف ممکن است قیمت متفاوتی داشته باشند.

خرید پیراهن مردانه متناسب با استایل شما

پیراهن مردانه انواع مختلفی دارد و در بازار پوشاک جایگاه این لباس بسیار بالا است. می توان گفت که پیراهن از جمله لباس های مردانه ای محسوب می شود که تنوع و گوناگونی بسیاری دارد.

استایل های متفاوت انواع گوناگونی می طلبند و لباس و پیراهن های مردانه نیز شامل این مورد هستند. پیراهن ها هم دوخت های متنوعی دارند و هم شامل طرح و مدل های متفاوتی می شوند.

خرید پیراهن مردانه مناسب اندام و استایل می تواند در تیپ افراد تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. دقت کنید که متناسب با اندام خودتان خرید انجام دهید. اگر شما از دسته افراد قد متوسط یا کوتاه هستید پیراهن های تک رنگ یا مونوکروم انتخاب کنید.

اگر اضافه وزن دارید و یا چاق هستید سعی کنید از پیراهن های تک رنگ و یا راه راه عمودی استفاده کنید. پیراهن های کمری نیز تقریبا برای تمامی افراد با اندام های مختلف توصیه می شود، اما باز هم لباس را قبل از خرید پرو کنید.

در خرید پیراهن مردانه موقعیت را در نظر بگیرید

یکی دیگر از عواملی که بهتر است هنگام خرید لباس و پوشاک در نظر بگیرید این است که این لباس را برای چه موقعیتی می خواهید؟ این قضیه خیلی روی شخصیت شما در دید افراد دیگر تاثیر دارد. در نظر بگیرید که اصلا مناسب نیست با یک لباس اسپرت یا راحتی به مجالس رسمی بروید. اگر مراسم های رسمی مانند مراسم ترحیم باشند، نوع پوشش بیشتر حائز اهمیت است.

در محافل و مجالس رسمی بهتر است پیراهن های تک رنگ بپوشید و یا از پیراهن هایی با طرح های خلوت استفاده کنید. بهتر است در همین محافل یا مجالسی که دوستانه نیستند یا احساس راحتی ندارید پیراهن های آستین بلند انتخاب کنید.

پیراهن های آستین کوتاه برای تفریح، دورهمی های دوستانه، گردش و … مناسب به نظر می رسند. قبل از خرید پیراهن مردانه برای موقعیت های مختلف، وضعیت را بسنجید تا با یک معیار مشخص خرید کنید.

این نکات را در خرید پیراهن مردانه در نظر بگیرید

برای خرید پیراهن مردانه نیاز است که نکاتی را مد نظر داشته باشید که در مجله مد و پوشاک به شیک به آن اشاره می کنیم :

  1. لباس را برای چه موقعیتی می خواهید؟ این نکته را حتما در خرید خود لحاظ کنید تا با خرید و پوشیدن لباس مناسب، شخصیت خود را حفظ کند.
  2. چه مبلغی را برای خرید پیراهن در نظر گرفته اید؟ متناسب با قیمتی که مد نظر دارید خرید کنید. با توجه به اینکه چه نوع و مدل پیراهنی خرید می کنید قیمت ها می توانند مختلف باشند.
  3. متناسب با فصول گرم و سرد سال، جنس پیراهن را در نظر بگیرید. در انتخاب نوع پیراهن برای فصول گرما حساسیت بیشتری داشته باشید و اینکه از رنگ های روشن استفاده کنید.
  4. اگر قیمت برای شما مهم است می توانید به صورت اینترنتی یا حضوری فروشگاه های مختلف را جستجو و سپس خرید کنید.
  5. اگر از مدل های داخل بازار رضایت ندارید، می توانید پارچه خریداری کنید و برای دوخت پیراهن به یک خیاط مراجعه کنید.

عضویت در خبر نامه

با پر کردن و ارسال فرم زیر از خبرهای جدید مجله مد و پوشاک به شیک مطلع شوید .

اشتراک گذاری این مقاله با دوستانتان

اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Chat with us

Hi there! How can I help you?