loader image

انواع شلوار زنانه مناسب استایل شما

شلوار زنانه
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email

در این مقاله از مجله مد و پوشاک به شیک می خواهیم در مورد شلوار زنانه و مدل های آن مختصر توضیحاتی خدمت شما ارائه دهیم .

انواع شلوار زنانه

شاید اگر با دقت به اطراف خود نگاه کنید مدل های متنوعی از شلوار زنانه ببینید که همگی با هم تفاوت هایی دارند. در نظر داشته باشید شلوار ها می توانند از نظر رنگ، مدل، طرح، پارچه و جنس با هم تفاوت هایی داشته باشند. مدل هایی از شلوار ها همیشگی هستند و در هر زمانی استفاده می شوند. برخی انواع شلوار زنانه نیز به اصطلاح ترند می شوند و در یک سال نسبت به ما بقی مدل ها فروش بیشتری دارند.

بهتر است بدانید که در یک سال ممکن است مدل های مختلفی از یک لباس مد شوند و شلوار زنانه نیز از این قضیه مستثنی نیست. از انواع مدل های شلوار زنانه می توان به شلوار دمپا گشاد، شلوار راسته، شلوار بگ، شلوار جین و … اشاره کرد. هر کدام از این مدل های شلوار که به آن ها اشاره شد، برای یک اندام و استایل مناسب است که هنگام خرید باید دقت کنید.

شلوار های پر کاربرد

برخی لباس ها نسبت به دیگر مدل های خود همیشگی و دائمی هستند. می توان گفت بعضی لباس ها نسبت به بقیه مدل های لباس بیشتر کاربرد دارند و این بستگی به سلیقه شما دارد که چه چیزی را می پسندید. شلوار زنانه نیز از جمله لباس هایی است که می تواند در مدل های مختلفی به بازار عرضه شود که مسلما برخی مدل ها کاربردی تر هستند.

یکی از انواع مدل های شلوار که بسیار کاربردی هستند شلوار های راسته و دمپا گشاد است که در بازار بسیار عرضه شده اند. شلوار های جین نیز که طیف سنی جوانان بیشتر از آن استفاده می کنند از جمله شلوار های پر کاربرد و البته همیشگی است. همیشگی و کاربردی بودن شلوار می تواند در مدل و جنس پارچه آن باشد. شلوار های جین ممکن است در طول دوره های مختلف تغییراتی بسیاری را متحمل شده باشند اما پارچه جین یک پارچه همیشگی است.

شلوار متناسب با اندام خود انتخاب کنید

شلوار از مهمترین لباس هایی است که در استایل و تیپ شخصیتی شما بسیار مهم است. در نظر داشته باشید با انتخاب مناسب لباس می توانید جذاب تر به نظر بیایید. اولین نکته در پوشیدن هر لباسی به خصوص شلوار بهتر است که از پارچه های که ایستایی مناسبی دارند استفاده کنید. شلوار سایز مناسب خود انتخاب کنید شلوار گشاد شما را شلخته نشان می دهد و شلوار تنگ نیز جلوه خوشایندی ندارد.

شلوار های تک رنگ نیز بسیار کاربردی و مناسب هستند البته که شلوار های طرح دار نیز طرفداران خود را دارند. سعی کنید از نظر قد نیز شلوار مناسب شما باشد. اگر مجبور به کوتاه کردن شلوار بودید آن را به یک خیاط حرفه ای بسپارید تا مدل شلوار به هم نریزد. شلوار های دمپا گشاد یک انتخاب مناسب برای افراد چاق هستند که البته این شلوار برای همه افراد مناسب است. در نظر داشته باشید شلوار های تک رنگ قابلیت ست شدن با لباس و هر رنگی را دارند.

پارچه شلوار مناسب فصل باشد

یکی از مهمترین مواردی که برای انتخاب یک شلوار مناسب باید در نظر داشته باشید این است که پارچه آن مناسب فصل باشد. برای فصول گرما می توانید از شلوار هایی با جنس ابر و بادی، بابوس، کتان، نخی و … استفاده کنید. اگر از شلوار جین استفاده می کنید جین کاغذی یک پیشنهاد مناسب برای فصل تابستان است.

در فصول سرما می توانید از پارچه های ضخیم تر مانند کرپ یا گاواردین استفاده کنید. از طرفی محدودیتی بر جنس شلوار های جین دیگر نیست. سعی کنید از شلوار هایی با قواره راحت و بزرگ برای فصول تابستان استفاده کنید البته این به معنای شلخته بودن تیپ شما نیست. شلوار های بگ با پارچه های خنک و نازک برای این فصل مناسب هستند. در فصول گرما از شلوار جذب به خصوص شلوار جذب جین استفاده نکنید. از نظر انتخاب رنگ به تیپ و سن خود توجه داشته باشید و بعد شلوار مورد نظر را انتخاب کنید.

عضویت در خبر نامه

با پر کردن و ارسال فرم زیر از خبرهای جدید مجله مد و پوشاک به شیک مطلع شوید .

اشتراک گذاری این مقاله با دوستانتان

اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Chat with us

Hi there! How can I help you?